Faktúra za štúdium
Zadaj variabilný symbol, ktorý sme ti zaslali emailom po registrácii.
Zadaj variabilný symbol, ktorý sme ti zaslali emailom po registrácii.
Lukáš CopušVedúci katedry manažmentu
Peter BenkovičPartner Maxman consultants
Lukáš BakošLeadership lektor
Lukáš BakošLeadership lektor
Peter BenkovičPartner Maxman consultants
Miroslav ReiterZakladateľ IT ACADEMY
Monja ProleBusiness Strategy Mentor
Peter BenkovičPartner Maxman consultants
Lukáš BakošLeadership lektor
Kvalita tvojho života závisí od kvality tvojej komunikácie.
Peter StrculaTop Performance Trainer
Anička OlveckáHead of Marketing v NAY
Lukáš BakošLeadership lektor
Peter BenkovičPartner Maxman consultants
Peter StrculaTop Performance Trainer
Peter BenkovičPartner Maxman consultants
Lukáš BakošLeadership lektor
Oliver bude viesť diskusiu s pozvanými hosťami, ktorí sa podelia o svoje pracovné skúsenosti, fuckupy ako aj praktické tipy. Tešiť sa môžete na marketingových riaditeľov, managerov, teamleadrov a accountov.
Oliver JakubíkBrand konzultant
Na tejto prednáške sa ti budú venovať hneď štyria odborníci z rôznych oblastí.
Dozvieš sa ako identifikovať potrebu redizajnu webstránky, čo si pripraviť interne pred oslovením agentúry a ako správne nastaviť procesy, odhadnúť náklady a dedikovať čas na takýto projekt. Ako zvýšiť konverzie a budovať dôveru u zákazníkov.
A mnoho ďalšieho:
Martin Majling Head of UX Design & Co-Founder vo FlowBakery
Jakub PtačinBrand Strategist & Design Director v Studio Echt
Michal ChovaňákPartner, CTO a Front-end developer v Studio Echt
Tomáš BugáňWebdesign consultant
Štyria špecialisti ti ukážu novinky, trendy, vychytávky, case studies a inšpirácie zo 4 sociálnych sietí:
Martin PiteľManaging Director at PS:Digital
Rastislav KiavčinCreative Digital Strategist
David Duc Co-Founder TikTokuj.cz
Martin Volek CEO Volis International
Ako ti kvalitná zákaznícka skúsenosť pomôže získať nadšených zákazníkov? Ukážeme si proces navrhovania dobrej zákazníckej skúsenosti.
Adam Brocka Service Designer GoodRequest
Martin Majling Head of UX Design & Co-Founder vo FlowBakery
Pozrieme sa na copywriting a jeho aplikovanie hlbšie.
Kristina RadovaSenior Behavioral Consultant & Chief Copywriter v MINDWORX
Andrej CsinoOwner & Strategy Director CORE4 Advertising, Head of Brandwriters
Prejdeme si rozdiely v procese rebrandingu malej firmy, vlastnej firmy a projektu v zabehnutej firme. Popíšeme najčastejšie chyby a ako im môžeš predchádzať.
Michal PastierKreatívny guru
Jakub PtačinBrand Strategist & Design Director v Studio Echt
Ako horieť a nevyhorieť?
Vysoký výkon prináša vysoké riziko vyhorenia. Prejdeme si techniky, ako vyhoreniu zabrániť.
Peter StrculaTop Performance Trainer
Postupom času začneme robiť veci automaticky a prestaneme nad nimi premýšlať. Preto nezaškodí sa zastaviť a nabrať poriadnu dávku inšpirácie ako tvoriť lepší obsah a dosahovať lepšie výsledky.
Filip KunaContent marketing expert
Preberieme rozdiely medzi GA4 a Universal Analytics, najmä čo sa týka zberu a spracovania dát, ako fungujú eventy, rozdiely v atribúcii. Spravíme si prehľad štandardných reportov a ukážeme si pokročilé funkcie a postupy.
Peter ŠutaríkWeb Analytics Consultant
Influencer marketing je už pár rokov súčastou komunikačného mixu a marketingových stratégií. Kedy je spolupráca efektívna, ako dokáže pomôcť brandu a kedy mu môže uškodiť. Dajú sa merať výsledky hneď alebo len dlhodobo?
Simona MištíkováManaging director at DIVINO
obsah prednášky zverejníme čoskoro
Peter ŠeboZakladateľ PS:Digital
Mať najlepší produkt, či službu už nestačí. Potrebuješ ich vedieť dobre predať a vždy sa nájde niekto, to to spraví lacnejšie.
Peter StrculaTop Performance Trainer
Budeme sa do hĺbky venovať výkonnostným kampaniam a ich analýze.
Zistíš ako vyťažiť najviac zo Shopping a PMax kampaní aj ako optimalizovať kampane. Pozrieme sa na pokročilý reporting, analýzu dát a custom metriky. Zistíš ako nastaviť dynamicke UTM parametre, GA4 custom dimensions. Ako vybrať správny cieľ kampane, ako tvotiť kreatívne koncepty, čo by sme mali otestovať, ako pri tom využiť AI.
Prejdeme si pokročilé technické nastavenia, mýty a osvedčené stratégie, taktiky, case studies a mnoho ďalšieho.
Róbert LelkesOnline Performance Marketing & Strategy
Mojmír MesárošOnline Marketing Consultant, Facebook Ads & Google Ads PRO
Na čo všetko treba myslieť pri tvorbe mediálnej stratégie?
Dozvieš sa napríklad:
Lenka JesenakovaBusiness Development and Innovation Lead
Oliver JakubíkBrand konzultant
Tipy, prakticke cvičenia a feedbacky.
Martin WoskaKreatívny riaditeľ
Olivia HurbanovaSofthearted & Hardheaded Humanist
Ján AštaryCEO and partner at Dexfinity
Tomas Vrtik CEO&Partner v Expandeco
Na tejto prednáške sa dozvieš, čo je to programmatic a aké sú rozdiely medzi programmaticom a RTB.
Veronika ZábrženskáDigital Director v Performics Slovakia
Na tejto prednáške si budeme prechádzať ako riadiť dlhodobý SEO projekt, ako pretaviť audit a analýzy do praxe, ako projekt manažovať, vyhodnocovať a priebežne optimalizovať.
Filip ŠkultétySEO expert
Ako vnímať modernú marketingovú stratégiu? Prejdeme prípravou marketingovej stratégie vo všetkých krokoch.
Anička OlveckáHead of Marketing v NAY
Juraj PobjeckýStrategy Director at Darwin & the Machines
Peter ŠurinCreative strategist v Elite / Monday Lovers
Peter ŠeboZakladateľ PS:Digital
Anka SabolováBiznis marketingový stratég
Naďa KaceraBiznis marketingový stratég
Pavol MinárStoryteller & brand specialist
Anka SabolováBiznis marketingový stratég
Naďa KaceraBiznis marketingový stratég
Tomáš BugáňWebdesign consultant
Martin KrupaSpoluzakladateľ ui42
Libor ToporcerStratég a PPC expert
Oliver JakubíkBrand konzultant
Braňo MackoCreative Director Ponyhouse
Rastislav KiavčinCreative Digital Strategist
Martin PiteľManaging Director at PS:Digital
Filip ŠkultétySEO expert
Libor ToporcerStratég a PPC expert
Libor ToporcerStratég a PPC expert
Oliver JakubíkBrand konzultant
Matej ŠuchaZakladateľ MINDWORX
Miki Plichta®LinkedIn Storyteller
Ivana Brutenič Co-Founder LinkedIn strategie
Simona MištíkováManaging director at DIVINO
Róbert PotomaSocial Media specialist
Filip KunaContent marketing expert
Vlado SlivkaChief Creative Officer at MullenLowe GGK
Peter StrculaTop Performance Trainer
Júlia MichálekováCEO & Co-Owner at DASE
Martin Volek CEO Volis International
Martin WoskaKreatívny riaditeľ
Michal PastierKreatívny guru
Počas MBA štúdia píšte záverečnú prácu, ktorú obhajujete na konci štúdia pred komisiou. Práca bude na vami vybranú tému z oblasti online marketingu. Počas MBA štúdia budete mať množstvo konzultácií, ktoré môžete využiť nielen pri písaní práce, ale aj všeobecne aby ste sa ešte hlbšie rozvíjali v týchto témach. Tešiť sa môžete na:
Najprv absolvuješ polročné štúdium digitálneho marketingu a potom druhý polrok budeš pokračovať MBA štúdiom, ktoré bude zamerané na manažment a leadership.
Môžeš si vybrať či prvý polrok absolvuješ Certifikované štúdium, alebo Expert štúdium. Certifikované je určené pre začiatočníkov, alebo mierne pokročilých marketérov. Expert štúdium je určené pre senior marketérov.
Polročné štúdium je už zahrnuté v cene MBA štúdia, suma 3400,- Eur za štúdium je konečná.
Content marketing expert
Content marketing
Je najväčším content marketingovým kráľom na Slovensku. Pôsobí ako riaditeľ platformy Strossle Slovakia. Špecializuje sa strategické budovanie obsahu tak, aby z dlhodobého hľadiska prinášal stabilné výsledky. Filipové prednášky sú praktické a majú veľmi pozitívny ohlas. Link na web Filipa Kunu: https://www.filipkuna.sk/
Kreatívny guru
Kreatívna reklama
Stojí za vznikom agentúr ako sú Zaraguza, GoBigname a Darwin & the Machines. Vďaka Michalovi získala Zaraguza najprestížnejšie ceny ako Silver Facebook Studio Award alebo EFFIE AWARDS CZ a ďalších 70 ocenení. V roku 2017 sa umiestnil vo Forbes 30pod30 a v minulosti bol jedným z porotcov YouTube Works. Michal ťa naučí ako kreatívne tvoriť reklamy, ktoré budú žať úspech.
Zakladateľ PS:Digital
Marketingová stratégia
Založil úspešnú digitálnu agentúru PS:Digital. Je tvorcom a organizátorom najväčšej slovenskej digitálnej konferencie Marketing RULEZZ a patrí ku certifikovaným Google trénerom pre oblasť leadershipu. Spolu s kolegami je držiteľom cca 35 ocenení za kreativitu a efektivitu v digitálnom marketingu. Peter ťa prevedie kľúčovými princípmi digitálneho marketingu.
Chief Creative Officer at MullenLowe GGK
Offline reklama
CEO & Co-Owner at DASE
Analýza dát
Skúsená výkonná riaditeľka a spolumajiteľka agentúry DASE, ktorá sa špecializuje na digitálnu analytiku. Júlia má preukázateľnú prax aj v oblasti marketingu a reklamy a bohaté skúsenosti s riadením ľudí a spoločnosti, optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO), marketingovou stratégiou a digitálnym marketingom. Za svoje poslanie považuje šírenie svojich odborných vedomostí, vzdelávať a dbať na blaho a rast svojich zamestnancov.
Creative strategist v Elite / Monday Lovers
Marketingová stratégia
Vyštudoval Strategický manažment na FM UK v Bratislave, je strategickým riaditeľom a partnerom v agentúre Elite / Monday Lovers, ktorej súčasťou je už 16 rokov. Dnes má v agentúre na starosti strategické plánovanie, konzultácie a vedenie kreatívneho tímu, s ktorým produkoval fullservisové kampane pre klientov ako Orange, O2 SK, O2 CZ, Slovnaft, SHP Group, ZSE a mnohých iných. V minulosti bol prezidentom ADMA, je členom klubu ADC a na svojom konte má desiatky ocenení za kreativitu i efektivitu zo Slovenska i zahraničia.
Digital Director v Performics Slovakia
RTB – programatic
V mediálnom prostredí sa pohybuje od roku 2007, počas týchto rokov prešla cestou plánovania offline aj online médií.
Od 2013 sa jej špecializácia zamerala čisto na digitálne médiá, ktoré strategicky aj exekutívne spravovala smerom na globálnych aj lokálnych klientov.
Zaujíma sa o nové technológie, platformy, ktoré sama testuje. Rada sa rýpe v číslach a analýzach. Momentálne vedie digitálne oddelenie v Performics/Powered by Publicis Groupe.
CEO and partner at Dexfinity
E-commerce
Strávil mnoho rokov vo veľkých firmách, kde sa nadchol pre klientsku analytiku, financie, digitalizáciu, inovácie a najmä retenciu a výkonnostný marketing. Viedol úspešné CRM a sales support tímy a riadil viaceré veľké inovačné a technologické projekty. Od roku 2019 spolu s bratom vedie butikovú konzultačnú spoločnosť AštaryBrothers a je co-founder startupu Whoo.app, ktorý bol dlhodobo najsťahovanejšou appkou v segmente Social discovery v SK a CZ. V roku 2022 prijal ponuku a stal sa CFO spoločnosti Dexfinity a od začiatku roku 2023 je jej CEO a partner.
Vyznačuje sa praktickým prístupom k riešeniu problému a pre klientov navrhuje rýchle, efektívne a pragmatické riešenia založené na dátach.
Online Marketing Consultant, Facebook Ads & Google Ads PRO
PPC kampane
Stratég, analytik a marketér s 15-ročnými skúsenosťami. Má silné pochopenie biznis procesov, hlbokú znalosť fungovania marketingových platforiem, technológií a dát. Spolupracoval s hernými štúdiami a Ecommerce DTC značkami v Európe a USA. Klientom pomáha rásť a inovovať ich podnikanie v online prostredí.
Web Analytics Consultant
Marketingová analytika
Peter Šutarík je webový analytik s viac ako sedemročnými skúsenosťami v obore. Začínal v agentúre DASE, dnes pôsobí ako konzultant v Data to Value, a ako freelancer. Peter je certifikovaným trénerom Google-u pre Google Analytics 4 na rok 2023 a na Slovensku vedie množstvo prednášok, školení a workshopov.
Owner & Strategy Director CORE4 Advertising, Head of Brandwriters
Copywriting & Brandwriting
Andrej má v komunikačnom biznise prax 18 rokov a je spolumajiteľom kreatívnej agentúry CORE4 Advertising. Začínal ako copywriter, neskôr sa stal kreatívnym riaditeľom a komunikačným stratégom. Tvoril kreatívu a digitálne stratégie pre značky ako Dexia Banka, Sme.sk, Slovenská sporiteľna, Webglobe, Orange Slovensko, ČSOB finančná skupina, Hyundai Slovensko, Fernet Stock, Aupark, Budweiser a veľa iných. Je špecialistom na seniorný strategy driven copywriting (brandwriting), ktorý prezentuje pod svojou značkou. V rámci Brandwriters ako prvý na Slovensko priniesol koncept WordIdentity® – wordingový brand manuál značky. Na konte má vyše 25 domácich a zahraničných kreatívnych ocenení vrátanie Effie a Facebook Studio Awards.
Senior Behavioral Consultant & Chief Copywriter v MINDWORX
Copywriting & Brandwriting
Kristina vždy chcela meniť myslenie ľudí a zaujímalo ju, ako kontext formuje rozhodnutia. Keďže pracovala v korporátnej oblasti (HR aj retail), presne chápe, aké je ťažké napísať pracovnú ponuku, ktorá vygeneruje konveziu alebo predať produkt.
CEO Volis International
Marketingová stratégia
CEO a spoluzakladateľ digitálnej marketingovej agentúry Volis International. Pomáha spoločnostiam v expanzii ich podnikania prostredníctvom riadenia kampaní a vývoja webových stránok vo viac ako 35 krajinách. K vzdelávaniu má veľmi blízky vzťah, vystupuje na konferenciách a pôsobí ako prednášajúci v centrách pre startupy a na vysokých školách. Vo vodách online marketingu pláva viac ako dekádu, preto ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Ako bonus pridá veľkú porciu motivujúcej energie, ktorá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.
Top Performance Trainer
Od marketingu k predaju
Je výkonný riaditeľ a vlastník spoločnosti Blue Max s.r.o., pričom už 10 rokov a v 12-tich krajinách školí a mentoruje podnikateľov, manažérov a obchodníkov v tom, ako dosahovať oveľa lepšie výsledky s menšou námahou. Má za sebou 20 000 osobne preškolených ľudí a 200+ mil. eur zarobených klientom. Okrem iného obchodne zastupuje rôzne spoločnosti. Školí iba to, čo má najväčší efekt na výsledky.
Social Media specialist
TikTok
Pôsobí ako Social Media specialist v Promiseo, najväčšej a najkreatívnejšej marketingovej agentúre na východ od Bratislavy. Jeho cesta v oblasti marketingu na sociálnych sieťach začala už v roku 2011. Sociálne médiá sa od toho času stali integrálnou časťou jeho života. Bol mozgom za niekoľkými významnými projektmi na sociálnych sieťach, vrátane stránok ako Kajšmentke, Ilumináti CZ/SK na ktorej „odhaľoval“ iluminátov.
Managing director at DIVINO
Influenceri
Tréningom a marketingu sa venuje už viac ako 20 rokov. Začínala na pozícii Client service director v SEESAME a aktuálne vedie agentúru DIVINO. Špecializuje sa na krízovú, internú a strategická komunikáciu u klientov. Je školiteľkou DIVINO pre soft skills tréningy. Je zakladateľkou konferencií PR Academy, Marketing menu, Brainscale a spoluzakladateľkou Linkedin Menu. S projektom Janolytik pre klienta Slovenská sporiteľňa získala 1.miesto v súťaži najlepších PR projektov na Slovensku – Prokop 2023 – v kategórií Content in PR.
Managing Director at PS:Digital
Od mája 2023 vedie agentúru PS:Digital, kde pôsobí už sedem rokov a predtým viedol jej najväčší exekutívny tím. Jeho doménou sú sociálne siete, kde s precíznosťou robí analýzy komunikácie, nastavuje online content stratégie, accountuje online kampane a tvorí pútavé statusy pre rôzne kanály. Okrem toho sa venuje aj školeniam a za posledných 5 rokov mal viac ako 50 školení pre firmy, neziskovky, študentov či jednotlivcov.
Creative Director Ponyhouse
Copywriting
Je spoluzakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pomáha klientom byť videnými na internete. Skôr, než sa rozhodol pre vlastný biznis, získaval skúsenosti v rôznych segmentoch marketingového priemyslu. Absolvoval stáž v ADMA, neskôr sa prezentoval ako copywriter v prestížnej reklamnej agentúre MUW Saatchi&Saatchi a následne uplatnil svoje talenty v Digitasku. Braňo písal a vymýšľal pre klientov ako IBM, Telekom, Sedita a mnoho ďalších. V súčasnosti venuje svoje úsilie tomu, aby sa agentúra Ponyhouse rozrastala a získavala nové projekty a výzvy.
Head of UX Design & Co-Founder vo FlowBakery
CX – Customer experience a Web: UX, redesign, bezpečnosť
Martin je jedným z hlavných tvorcov a spoluzakladateľom firmy UX FlowBakery, ktorá sa zameriava na pomoc klientom pri vytváraní inovatívnych riešení digitálnych produktov. S viac ako 12 rokmi praxe v dizajne digitálnych produktov, Martin sa môže pochváliť hlbokými skúsenosťami a rozsiahlym porozumením tejto oblasti. Podieľal sa na návrhu, vývoji a testovaní inovačných riešení pre lídrov na trhu v oblasti energetiky, technológií, telekomunikácií a financií. Medzi jeho klientmi možno nájsť významné mená, ako sú SPP, SSE, VÚB Banka, J&T, Penta, DECENT, Orange, KISC a mnohé ďalšie. Martin je tiež aktívny ako lektor a mentor. Jeho záujem a odhodlanie rozširovať vedomosti v oblasti UX sa prejavuje prostredníctvom jeho spolupráce s neziskovými organizáciami ako Aj Ty v IT, Butterfly Effect, Nadácia Pontis – MentorExpres Akcelerátor Generácia 3.0.
Content a influencer consultant
Influencer marketing
Janka je zakladateľkou Asociácie blogerov, ktorá stojí za ocenením BLOGER ROKA. Vedie úspešnú digitálnu agentúru zameranú na obsahové stratégie, public relations a spolupráce so slovenskými a českými influencermi. Patrí medzi najväčších špecialistov na influencer marketing na Slovensku.
Co-Founder LinkedIn strategie
Ivana v roku 2005 založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a tiež je zakladateľkou projektu Linkedinstrategie.sk. Ivana pomohla budovať LinkedIn značky firmám ako VÚB banka, dm drogerie markt, Lidl a Generali. Vyškolila viac ako 5 000 ľudí na Slovensku aj v zahraničí, ako zaviesť LinkedIn naprieč celou firmou tak, aby sa zamestnanci stali ambasádormi a získavali tak priamo aj nepriamo nových klientov, kolegov a obchodných partnerov.
Vedúci katedry manažmentu
Manažment organizácie
Pôsobí ako docent a vedúci Katedry manažmentu na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Absolvoval množstvo zahraničných pobytov na rozvoj manažérskych, pedagogických a výskumných zručností na univerzitách a vzdelávacích inštitúciách v 11 štátoch. Okrem toho vyučoval v Taliansku, na Cypre a v Poľsku. V rámci pedagogického procesu pôsobí v študijných programoch Manažment, Medzinárodný manažment, Manažérska matematika, Športový manažment a Manažment a právo, pričom posledných dvoch menovaných je spolugarantom. Je členom Vedeckej rady a Akademického senátu FMUK. Vo výučbovom procese sa snaží prepájať teóriu s praxou, a to nielen prakticky zameranou výučbou, ale aj spoluprácou s firmami a manažérmi. Zo svojich skúseností z praxe sa zároveň snaží do vzdelávania vo väčšej miere implementovať prozákaznícky prístup k študentom, čo považuje za jednu z viacerých výziev, s ktorou sa vysoké školy musia vysporiadať.
Business Strategy Mentor
Podnikateľská stratégia
Monja Prole bola 9 rokov riaditeľkou Stávkovej kancelárie BET-X. Dnes riadi svoju firmu a ako certifikovaná mentorka v oblasti podnikania sa venuje vzdelávaniu a poradenstvu pre domáce aj zahraničné podniky. Monja je držiteľkou certifikátov neurolingvistického programovania NLP Premier Practicioner, Business Coaching – ACSTH ICF a je členkou Business Network International (BNI).
Creative Digital Strategist
Rasťo alebo ako ho väčšina marketérov pozná @digitálnastratégia vybudoval za necelý polrok jeden z najsledovanejších marketingovo-vzdelávacích profilov na slovenskej Instagramovej scéne. Svoju vášeň k marketingu dokazuje na svojom profile, kde každý deň zdieľa jeden tip z digitálu.
Social Lead TRIAD
TikTok
Barbora pôsobí ako Social Lead v agentúre TRIAD. Špecializuje sa na tvorbu krátkych videí, svoju kreativitu pretavuje do TikTok videí svojich klientov, medzi ktorých patril aj slávny TikTok účet Kaufland Slovensko, aktuálne O2 Slovensko alebo Dnešné umenie. Okrem toho tvorí digitálne a social stratégie pre malých a stredných podnikateľov, festivaly a neziskovky.
Partner Maxman consultants
Softskills v marketingu
Peter je základným stavebným kameňom spoločnosti Maxman Consultants, ktorú v roku 1994 spoluzakladal. Vzdelanie v manažmente získal na študijných pobytoch vo Veľkej Británii, Nemecku a Švajčiarsku. Je držiteľom certifikácie ACC podľa International Coach Federation. Venuje sa leadership koučingu a mentorovaniu. Medzi jeho klientov patria firmy ako ČSOB, Cisco, Lenovo či Oracle.
Zakladateľ MINDWORX
Spotrebiteľské správanie
Matej je zakladateľom MINDWORX, konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii zákazníkov a využívať poznatky z behaviorálnej ekonómie v marketingu a predaji. Spolupodieľal sa na online masterclass Behavioral Economics & Psychology in Marketing. Matejov posledný a najambicióznejší projekt je InsideBE.com. Globálna platforma, ktorá spája expertov z celého sveta s cieľom učiť marketérov a pomôcť im využívať fascinujúce poznatky zo zákazníckej psychológie v praxi.
Biznis marketingový stratég
Marketingová stratégia
Anka je spoluautorka podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere. Počas svojej marketingovej praxe viedla tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek, ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. V rámci tímu Levosphere pomohla značkám ako Stock, Kávoholik.sk, Dedoles.sk, Robel, Biela Perla, Noezon.sk, a desiatky iných.
Biznis marketingový stratég
Marketingová stratégia
Marketingová strategička a podcasterka, stojí za uvedením mnohých známych značiek ako Monster, Cappy či Römerquelle. Je spoluautorka marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere. Ich klientami boli aj značky ako Stock, Kávoholik.sk, Dedoles.sk, Robel, Biela Perla, Noezon.sk, Innocent.sk, Žilinská Univerzita a desiatky iných.
Social Media Specialist
Social media stratégia
Tony pôsobí ako Digital marketing & Social Media Specialist v ST.NICOLAUS. Pracoval v agentúrach ako daren&curtis, Made by Vaculik či dotcom.sk, kde sa venoval klientom ako Tatra banka, Dobrý anjel, Tesco, Wolt alebo Slovnaft. Okrem toho sa venuje vlastnému úspešnému podcastu Doba digitálna. Tony ťa prevedie a inšpiruje najúspešnejšími kampaniami na sociálnych sieťach.
Kreatívny riaditeľ
Kreatívne postupy
Kreatívny a strategický riaditeľ, spolumajiteľ TRIADu a prezident ADC – klub najoceňovanejších kreatívcov Slovenska. Na svojom konte má vyše 100 domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu aj efektivitu, medzi nimi aj Digital PIE za prínos v digitálnom marketingu. Martin ti odovzdá svoje tajomstvá, ako byť kreatívny a ako to využiť v marketingu.
Leadership lektor
Softskills v marketingu
Pôsobí ako Managing Director v Maxman Consultants. Vyštudoval psychológiu na UK a nadstavbové vzdelanie získal na austrálskej UC Sydney. Venuje sa rozvoju vrcholových manažérov, pričom jeho srdcovkou je budovanie samoriadiacich tímov a pomoc firmám s napredovaním.
Webdesign consultant
Tvorba webu
Je zakladateľom digitálnej agentúry BugesWeb. S WordPressom pracuje od roku 2009 a je spoluorganizátor Wordcamp Bratislava. Za roky vytvoril množstvo úspešných webov pre svojich spokojných klientov. Verejnosť vzdeláva ako si vytvoriť weby a funkčné e-shopy v rámci WPAcademy.
Zakladateľ IT ACADEMY
Podnikanie a marketing
Založil vzdelávacie centrum IT ACADEMY, ktorého služby využívajú klienti ako Panasonic, Finančná správa SR, IBM alebo Poštová banka. Je akreditovaný Microsoft a Google tréner. Má za sebou vyše 3000 vyškolených účastníkov a viac ako 40 certifikácií.
Storyteller & brand specialist
Budovanie brandu
Reklamný stratég a marketingový konzultant pracujúci pre klientov na svetovej úrovni. Je držiteľom množstva cien za efektivitu marketingovej komunikácie (EFFIE) na Slovensku a v Rumunsku a Zlatého klinca. Jeho viac ako 20-ročné skúsenosti odovzdáva na prednáškach na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM.
Brand konzultant
E-mail marketing a psychológia
Od roku 2008 pomáha firmám, manažérom a podnikateľom v oblastiach ako sú HR Marketing a budovanie autentickej a profesionálnej osobnej a podnikateľskej značky. Svoje vedomosti odovzdal viac ako 7 000 účastníkom školení a prednášok. Vzdeláva verejnosť aj v oblasti e-mail marketingu a špecializuje sa na nástroj MailChimp.
Spoluzakladateľ ui42
Tvorba webu
Spoluzakladateľ Slovenskej user experience asociácie (SUXA) a ui42, ktorá je lídrom vo webových technológiách. Je autorom knihy E-shop od nápadu po úspech. Pomohol rozbehnúť portál ako Profesia.sk, redakčný systém BUXUS, konferenciu a súťaž MastersGate. Prednáša a vedie bakalárske práce na fakultách UK a STU.
Art Director
Grafický dizajn
Marco pôsobí ako Art Director v MullenLowe Profero. Okrem vytvárania vizuálnej brandovej identity sa venuje aj animáciám a web dizajnu. Pracoval pre klientov ako Porsche, Volkswagen, Shell, Adidas alebo Allianz. Pôsobí ako lektor v oblasti grafického dizajnu.
Brand Strategist & Design Director v Studio Echt
Kreatívne postupy
Nadšený kreatívec a makač, ktorý nielen založil, ale aj úspešne vylepšuje množstvo fungujúcich projektov. Je spoluzakladateľom svetovej konferencie By design, viackrát sa objavil v rebríčku Forbes 30pod30 a stál aj za vznikom second-handu NOSENE a portálu Hikemates. Dizajn mu bol vždy najbližší, a tak rozbehol štúdio Echt. Medzi jeho klientov patrí Tatra banka, Finstat alebo O2.
SEO expert
SEO
Už vo svojich 20 rokoch začal prednášať na vysokej škole o online marketingu. Po zbieraní skúseností v Prahe sa vrátil na Slovensko, kde založil svoju vlastnú digitálnu agentúru Glidy. Je špecialistom v oblasti SEO a produktových a cenových vyhľadávačoch. Vytváral SEO stratégiu pre klientov ako Learn2code, Okay.sk či DNAera.
Senior Consultant
Marketingová stratégia
Ján má viac ako 15 rokov skúseností v digitálnom marketingu. Vytváral komplexné stratégie pre silných klientov zo segmentov ako e-commerce, cestovný ruch a B2B. Je špecialistom na PPC reklamy pre Facebook aj Google. Vo viacerých oblastiach je aj certifikovaný Google tréner.