Máš pocit, že ti chýbajú konkrétne vedomosti z oblasti digitálneho marketingu? Si typ človeka, ktorý na sebe rád pracuje a neustále sa vzdeláva? Chcel by si sa dozvedieť viac o marketingových nástrojoch a stretol sa s odborníkmi priamo z brandže? Tak si na správnej URL adrese😊.

Ako ti môžeme pomôcť?

Náš tím Digitálnej Univerzity sa už 10 rokov špecializuje na profesionálne vzdelávanie študentov, marketérov a podnikateľov v oblasti online marketingu. Je to inovatívny vzdelávací projekt, ktorý založil a vedie Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD. Pôsobí ako vysokoškolský učiteľ na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave a zároveň je aj zakladateľom úspešného Digital Marketing Clubu.

Za 4 ročníky Digitálnej Univerzity sme pomohli účastníkom naštartovať kariéru, nájsť si lepšiu prácu či rozbehnúť vlastné podnikanie. Veríme, že pomôžeme aj tebe a zostaneme tvojou silnou oporou aj po absolvovaní Digitálnej Univerzity.

Zdroj: pexels.com

Kto sú naši lektori?

Ako sme spomínali, všetci lektori sú experti z praxe. Sú to skúsení marketingoví konzultanti, uznávaní Google partner tréneri alebo majitelia úspešných digitálnych agentúr. Môžeš sa stretnúť s vždy usmiatym odborníkom na Youtube Františkom Kozáčkom, či špecialistom na Facebook a Google reklamy Liborom Toporcerom, zakladateľom agentúry PS Digital Peťom Šebom, príjemným Oliverom Jakubíkom, ktorý ťa prevedie psychológiou v marketingu alebo e-mail marketingom a inými odborníkmi v marketingu.

Čo môžeš u nás získať?

Máš na výber z dvoch typov štúdia: Certifikované polročné štúdium a MBA štúdium.

MBA štúdium ta vyšvihne v kariére vyššie.
Zdroj: pexels.com

Certifikované polročné štúdium

Štúdium trvá 6 mesiacov. Absolvuješ 16 prednášok s lektormi a vypracuješ konkrétne praktické zadania (poznatky si vyskúšaš v praxi). Občas sa aj trocha zapotíš, kým to odovzdáš, ale je to výzva a posúvanie tvojich osobných hraníc.

Ako bude prebiehať tvoje polročné štúdium?

  • Svoje štúdium si môžeš prispôsobiť, ako ti to vyhovuje – študuješ osobne, pozeráš livestream alebo záznam, kedy chceš.
  • Všetky prednášky (video nahrávky, prezentácie) máš k dispozícii aj po ukončení štúdia. Môžeš sa k prednáškam a postupom vrátiť a pozrieť si ich.
  • Lektori ti odpovedia na otázky a odpovede prostredníctvom chatu alebo konzultácií.
  • Program je nastavený tak, že ho zvládne aj začiatočník a posunie sa aj pokročilý.
  • Domáce úlohy sú praktické, ale treba ich odovzdávať priebežne.
  • Bonusové prednášky sú súčasťou dobrovoľného štúdia.
  • Po odovzdaní všetkých zadaní absolvuješ mentoring v malej skupinke ľudí.
  • Následne môžeš absolvovať záverečnú skúšku online.
  • Výsledkom je absolventský certifikát.

MBA (Master of Business Administration) štúdium?

Digitálna Univerzita ako prvá na Slovensku ponúka MBA štúdium z digitálneho marketingu. Spolu s partnermi IT Academy a Maxman consultants ti prinášame možnosť získať medzinárodne uznávaný titul a rozvíjať svoje manažérske zručnosti.

Aby si mohol získať MBA štúdium, musíš splniť tieto podmienky: mať ukončené vysokoškolské štúdium minimálne 1. stupňa alebo manažérsku prax v trvaní 3-5 rokov.

MBA štúdium rozvinie tvoje praktické zručnosti z marketingu a manažérske schopnosti viesť tím ľudí a otvorí ti mnoho ďalších dverí na ceste za vysnívanou kariérou. Najprv musíš absolvovať polročné štúdium a po jeho dokončení sa môžeš rozhodnúť, či pokračuješ ďalej.

Zdroj: pexels.com

Ako bude vyzerať tvoje MBA štúdium?

  • Získaš medzinárodne uznávaný titul MBA.
  • Diplom ti vydá garant štúdia Collegium Humanum – Varšavská univerzita manažmentu, ktorá získala prestížne ocenenie – Vzdelávacia inštitúcia roka.
  • Spojíš teoretické vedomosti z manažmentu a okamžite ich aplikuješ do praxe.
  • Štúdium je rozdelené na zimný a letný semester. Štúdium zvládneš teda za 1 rok.
  • Bohatý výber voliteľných predmetov.
  • Mentoring z vybranej špecializácie.
  • Po vypracovaní projektu nasleduje teoretická záverečná skúška a obhajoba projektu pred komisiou v polovici októbra.
  • Slávnostná promócia.

 

Ak sa chceš o nás dozvedieť viac – pozri si aj náš Facebook , Instagram alebo LinkedIn.